غروب اون روز پاییزی یادت میاد...

اومدی تو سرنوشتم بی بهونه پا گذاشتی/اما تا قایقی اومد از منو دلم گذشتی

غروب اون روز پاییزی یادت میاد...

اومدی تو سرنوشتم بی بهونه پا گذاشتی/اما تا قایقی اومد از منو دلم گذشتی

دلم

آن لحظه
که دست های جوانم
در روشنایی روز
گل باران ِ سلامُ تبریکات ِ دوستان ِ نیمه رفیقم

 می گذشت
دلم
سایه ای بود ایستاده در سرما
که شال کهنه اش را
گره می زد
 

(حسین پناهی)
نظرات 3 + ارسال نظر
admin چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ق.ظ http://p30stras.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم و فرومی آموزشی،علمی ، تخصصی و عمومی برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردم. فروم دارای تالارها و انجمن های متنوع و تخصصی در زمینه های مختلف است. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم امیدوارم یاری رسان و همکار ما در این مسیر جدید باشید .

درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.

منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
www.p30stars.net

سکوت دل پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:10 ق.ظ http://sokoote-del.blogsky.com/

سلام

نسیم صبح بوی گل پرکند
افق دریایی از نور است و لبخند
دل افروزان شادی را صلا زن
سیه کاران غم را در فروبند


موفق باشید

vahid جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:11 ب.ظ http://www.apvt.blogsky.com

salam
webloge besyar khoobi darid
man taghazaye tabadol link ba shomaro daram dar soorat + boodan javab
lotfan agar mayelid be webloge ma biayid va nazar dahid

سلام
ممنون که به وبلاگ من سر زدید
من لینک شمارو قرار دادم
منتظرتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد