غروب اون روز پاییزی یادت میاد...

اومدی تو سرنوشتم بی بهونه پا گذاشتی/اما تا قایقی اومد از منو دلم گذشتی

غروب اون روز پاییزی یادت میاد...

اومدی تو سرنوشتم بی بهونه پا گذاشتی/اما تا قایقی اومد از منو دلم گذشتی

بوف کور۲

در این دنیای پست پر از فقر و مسکنت

برای نخستین بار گمان کردم که در زندگی من یک شعاع آفتاب درخشید

اما افسوس این شعاع آفتاب نبود بلکه فقط یک پرتو گذرنده

یک ستاره پرنده بود

 که به صورت یک فرشته به من تجلی کرد

ودر روشنایی آن یک لحظه فقط یک ثانیه همه بدبختیهای زندگی خودم را دیدم

 و به عظمت و شکوه آن پی بردم

و بعد این پرتو در گرداب تاریکی که باید ناپدید بشود دوباره ناپدید شد

 نه نتوانستم این پرتو گذرنده را برای خودم نگه دارم!

(صادق هدایت)

نظرات 5 + ارسال نظر
بهنام پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:51 ب.ظ http://nikonevis.blogsky.com

از وبلاگت دیدن کردم و وا قعن خوشم امد امید وارم که بازم برامون مطالب جالب بنویسی به وبلاگ من هم سری بزن

سلام من به وبلاگت سر زدم
خیلی قشنگ بود
با تبادل لینک موافقی

نوپا پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.taheri.blogsky.com


جز دیدنت برایم , کاری دیگر نمونده
رو طاقچه’ اتاقم
عکسای تو ردیفند
جز دیدنت برایم
کاری دیگر نمونده

از دوری من و تو
ترانه ها سرودم
برای با تو بودن
نائی دیگر نمونده

از نقشه’ زندگی
روز و شبم اسیری
با یادت این نوشته
خطی دیگر نمونده

از بلبلان عاشق
بس نکته ها شنیدم
میخانه های عشقم
جامی دیگر نمونده

از پیک ناز عاشق
گلواژه ها رسیده
آخر تو با من هستی
حالی دیگر نمونده

تو از من این نوشتی
از خاطرات زیبا
بیا با لحظه هام باش
وقتی دیگر نمونده

هر گوشه’ اتاقا
با ذوق تو ردیفند
از لابلای خنده
دردی دیگر نمونده

از قطره های بارون
من زندگی گرفتم
از قطره قطره اشکم
آبی دیگر نمونده

تو آسمون قلبم
پرنده ها زیادند
با کوچ هر پرنده
بالی دیگر نمونده

حالا که وقت خنده
از آسمون رسیده
بیا با لحظه هام باش
راهی دیگر نمونده

با صورت چو ماهت
زیبایی ها پریدند
لو’ لو’ ی آسمونیت
خالی دیگر نمونده
***
(نوپا)


سلام ممنون که به وبلاگم سر زدی
وا قعا شعر قشنگی بود
من لینک شمارو قرار دادم
شماهم اگه زحمتی نیست لینک منو قرار بدید
بازم به من سر بزن

Agradat پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:21 ب.ظ http://avernus.persianblog.com

خودتم همین فکرو می کنی؟!

محمد پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:15 ب.ظ http://www.jack.blogsky.com

آره با تبادل لینک موافقم فقط آمار بازدیدهای وبلاگتو بالا ببر

خبرشو به من بده
جالب بود

سلام
ممنون به من سر زدی
من لینکتو قرار دادم
اتفاقا دارم سعی میکنم آمار بازدیدا بره بالا
موفق باشی

مصطفی پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:26 ب.ظ http://mostafa-sh.blogsky.com

سلام خوبی آقا امیر
چیزی رو که خواستی واست گذاشتم
موفق باشی

سلام
ممنون از لطفت
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد